Ένα μυαλό

Ένα μυαλό
και κάτι άλλο

03/12/2007

HELL DESK

Κλείδωσα το Internet Banking μου. Περίπου δηλαδή. Διότι πριν αποπειραθώ την τρίτη, και πιθανώς τελευταία ευκαιρία να πετύχω το σωστό κωδικό μου, πήρα τηλέφωνο στο χελ(π) ντεσκ της Τράπεζας. Περιχαρής η γυναικεία φωνή μ' ενημέρωσε ότι στις τέσσερις φορές κλειδώνει, οπότε είχα άλλες 3 προσπάθειες να θυμηθώ τον κωδικό. Όχι. Το παραπάνω δεν είναι αριθμητικό λάθος. Αυτά τα κάνω μόνο στη δουλειά, όταν πρέπει να συμφωνήσω το ταμείο και μένω ως τις 5.30 για να τα βρω, καλή ώρα σήμερα...Ενημερώθηκα, όμως από την κατά τ' άλλα ευγενική κοπελιά, πως η μία προσπάθεια είχε λάθος όνομα χρήστη κι όχι κωδικό, οπότε δε μετράει για το επικείμενο κλείδωμα.
Της είπα της κοπελιάς ότι δεν θυμάμαι τον κωδικό, γιατί τον άλλαξα πρόσφατα. Κι εκεί την πάτησα, καθότι η απάντηση ήρθε κεραυνωτική. "Στις 20 Οκτωβρίου κάνατε την αλλαγή του κωδικού σας" (!)
Ε, τέλος πάντων δεν τον χρησιμοποίησα από τότε και τον ξέχασα, βρε αδερφέ! Θα με βοηθήσεις ή θα με πρήξεις;
"Προσπαθήστε" μου λέει "να τον θυμηθείτε κι αν δεν μπορέσετε ξανακαλέστε. Έχετε ακόμη 3 προσπάθειες"
Λες και πήρα στην Ανίττα Πάνια να παίξω για το μεγάλο δώρο!
Ε, δεν το πήρα. Τον κλείδωσα και ξανατηλεφώνησα στο HELL DESK. Η ίδια φωνή. "Ναι, γεια σας, εγώ είμαι πάλι, που μιλήσαμε πριν λίγο...δεν κατάφερα να θυμηθώ τον κωδικό μου...Α. Κλειδώθηκε. Μάλιστα. Νέος κωδικός, μάλιστα...Σε τρεις μέρες; Με συστημένο. Κατάλαβα. Ναι, αυτή είναι η διεύθυνση. Με e-mail δε γίνεται να μου το στείλετε;Α. Καλά. Ευχαριστώ."

ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΤΕ!

Δηλαδή τί σόι βοήθεια δίνει ένα χελ(π) ντεσκ τράπεζας; Βοήθεια για να κλειδώσω το λογαριασμό μου και να περιμένω 3 μέρες να ξεκλειδωθεί;
Μπορώ και χωρίς ντεσκ.
Μου φτάνει η χελ που ζω καθημερινά.
Άει στον κόρακα! (που λέει κι η μάνα μου...)

No comments: